Jak daleko można posunąć się w ocenie restauracji w Internecie?

Głośna w środowisku jest sprawa, oceny przez TikTokerkę restauracji uczestniczki Masterchef`a.

Ocena była średnia, tak jak obsługa i część dań. Opinia poszła w świat, bo TikTokerka ma grono obserwatorów, jak widać nie tylko wśród dzieci, jak to się do tej pory postrzegało TikToka.

Rozpętała się burza, właścicielka odgrażała się, że sprawa trafi do sądu, a dziewczyna wyjaśniła, że była to jej prywatna opinia a wizyta była w całości opłacona przez nią. Z resztą taki kontent pojawia się na jej kanale, odwiedza restauracje w całej Polsce i wystawia im oceny.

Jak daleko można posunąć się w ocenie restauracji w Internecie?

Czy możemy publikować swoje subiektywne oceny na TikToku, Facebooku, Instagramie, Googlach?

Jeśli nam coś nie smakuje, czy możemy o tym pisać lub mówić otwarcie? Czy grożą nam za to jakieś konsekwencje? Czy o restauracjach można mówić tylko dobrze albo wcale?

Moim zdaniem restauratorzy powinni być gotowi na krytykę. Jeśli mi coś nie smakuje, mam prawo wyrazić swoją opinię. W googlach możemy oceniać restauracje, więc dlaczego nie na TikToku?

Ważne jest tylko to, aby ocena była prawdziwa, bez przesadnego hejtu, merytoryczna. Żeby nie była to zemsta dawnych pracowników lub działanie konkurencji.

Jakie jest Wasze zdanie?

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *